Frida blev 26

Nu har det gått ett tag sen jag fyllde år. Det blev tårta, skumpa, kaffe och whisky med vänner och familj här hemma. En trevlig kväll men något kort eftersom en hel hög bestämde sig för att gå ut på krogen och ingen av dem kom för sig att fråga om jag ville följa med, så jag var i säng vid 23. 30. Förvisso ganska skönt, men lite snopet. Jag och Thomas tog dock igen det i torsdags genom att gå ut på Frank och äta den bästa maten den här stan har att erbjuda. Det är nästan en religiös upplevelse! :D
Fyra rätter med vinpaket, en fantastisk atmosfär där man märker att alla anstränger sig för att komma så nära en middagsupplevelse i en nära väns vardagsrum snarare än en vräkig restaurang. Underbart!

Vi börjar med en fin bild av min pappa på hans 50-årdag med den obligatoriska tårta-mössan:




Till mitt kalas beställde jag en tårta från en bekant och här är resultatet:



Och ja, den var lika god som den ser ut!

Kalasdeltagarna var väl omhändertagna och jag tror att alla hade trevligt. Det svallraders iaf mellan mamma och mina kompisar, och de löste ett och annat världsproblem :P

Johanna, pappa, Roger, mamma och Svempa-med-glaset.


I taket ser vi en vacker installation som skapats i ett samarbete mellan Mufflon och undertecknad. Den hängde förvisso bara kvar en dag, men det var en mycket vacker födelsedagspresent!



Maria och Maria, Zandra, Johanna, Annica, pappa-bakom-installationen, mamma och Svempa.

Och så hade vi den yngsta kalasdeltagaren Cornelia. Hon uppförde sig exemplariskt :)


Ett mycket trevligt kalas i min ära, och jag lyckades med min enda uppgift: att bli 26 år gammal. Så nu är det gjort!

Dagen efter var iaf Fjant trött:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback