sent om sider...

Jag är medveten om att jag är världens sämsta bloggare nuförtiden, men jag har haft en hel del att göra, ni vet, livet och sånt.
Men såhär artade sig den där fredagen jag babblade om i senaste inlägget:

Vi började sådär fint och städat med att grilla och samtala.


Johanna försöker se sexig ut (tror jag)


...och jag hoppas för hela mitt liv att Maria INTE försöker se sexig ut, men jag kan ingenting lova.

Festen avancerade sedan ut ur dessa fyra väggar och det dröjde inte länge innan....




...Snöret av någon anledning åt ostbågar?
Jag misstänker att moster Johanna kan ha något med det hela att göra, men jag har inga konkreta bevis.

Och som på alla riktigt bra hårdrocksfester blev vi craschade av ett helt gäng med okända, tatuerade svin som åt våra ostbågar och.... klappade våra katter!


Och nu behöver vi inte titta vare sig på min min eller mina kläder. JAG BÖT KLÄDER SEN!!! TILL SVARTA HOTPANTS!!!


Och jävlar vad där blev hårt framåt kvällen!!





(ja, det är alltså honom de gör parodi på)

Och så the main event:



Och till sist:

"Vi ses i morgon klockan tiiiiiiooooo!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback