Ödet ville annorlunda.

Nu har det givits mig en chans att komma ikapp med livet. Jag hade tänkt plugga två kurser samtidigt som jag skulle skriva på min uppstas nästa termin. Utöver det så ligger träning och jobb högt i prioritering, men jag tänkte att "det löser sig på nått sätt". Men nu bestäde sig studera.nu att jag inte hade svarat på mina antagningsbesked äevn om jag är helt hundra på att jag visst gjort det. Men mina sökta kurser är strukna.
Utöver det fick jag ett hysteriskt bra omdömme på mitt senaste paper på min kriminologikurs: ‎"Ett helt enkelt utmärkt paper (...) Du har en mycket bra blick för detta ämne Frida, och du skriver mycket bra (vill verkligen uppmuntra dig till att börja skriva i offentlighet, om du nu inte redan gör det). Och, ånyo bra insatser på forum." 
Detta är ju något jag faktiskt verkligen vill: skriva. Men i vilken form? I vilket forum? Det är inte lätt att veta var man ska nörja, var det finns en plats för mig. Men det fick mig att på allvar bli sugen på att skriva igen, skriva och producera och utvecklas! Jag tror att detta är teckan på att nästa termin enkom skall ägnas åt att skriva klart uppsatsen, och då får det bli. Jag hoppas att den här känslan kommer sitta kvar i magen, för det är underbart att känna att man är i sitt rätta element!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback