"Gaaah, I wanna be skinny!"

Nej, riktigt så illa är det inte. Men för stunden deffar jag. Eller som Johanna sa: diffar. Det kanske jag oxå gör förvisso.
Och det är inte för att jag tycker att jag är fet, för jag är faktiskt ganska nöjd med formen så som den ser ut nu. Kurvig och kvinnlig med put på de ställe det ska puta och oput på de ställen där det inte ska puta. Problemet är väl snarare att när man tränat ett tag och börjar få lite muskler så innebär ju det att man växer. Om man å har lite knubb ovanpå musklerna så blir man alltså större än vad man var innan, på ett helt annat sätt än man blir man an bara har ätit lite för mycket. Så mina jackor stramar nu en hel del över axlarna, som exempel. Och därför beslutade jag mig för att försöka bli av med lite av knubbet så att jag kommer i mina kläder igen. Det kommer inte krävas så mycket, för MYCKET muskler har jag inte. Bara mer än jag hade tidigare.
Så nu äts det varannan timme. Proteinpulver, fisk, kyckling, ägg, frukt, grönsaker, kesella och bars.  Plus det promenader varje morgon och carditräning varanan dag, styrekträning varannan. Och jag måste säga att det faktiskt inte alls är så farligt som jag föreställde mig det. Visst är det mycket planering och det kräver en del självdiciplin, men jag är sån att har jag väl bestämt mig för att göra en viss sak under en viss period så gör jag det och reflekterar inte så mycket. To fail is not an option. Idag är 5:e dagen, vilket innebär 23 återstående dagar. Vi får se vilka resultat jag får, men jag tror att det kommer gå ganska bra. Jag har energi ännu, så jag kanske till och med kan höja mig lite i gymmet. Jag ska iaf försöka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback