Uppdatering

ja, tystnaden här har varit öronbedövande. Men det har inte hänt så mycket spännande sen sist. Mitt liv har kantars av träning, diet, träning, diet. Jag har börjat morgonen med att gå upp, gå ut och gå en timme, dricka proteinpulver i théet, tagit det lugnt i två timmar, lagat och ätit mat bestånde av fisk eller kyckling med grönsaker och/eller bönor. Sen har jag promenerat igen, 40 min till gymmet. Väl på gymmet har jag tränat en timme, varannan dag cardi och varannan dag styrketräning och proteinpulver direkt efter träningen. Promenerat hem på 20 min, duscha och packa om träningsväska och jobbväska. Kl 16 ätit ägg och frukt, umhås med lilla familjen, åka till jobbet. Proteinbar kl 18 och ägg och frukt kl 20. Sova och sen börja om igen.
Så har dagarna sett ut i fyra veckor nu, förutom några spridda dagar då kroppen och knoppen sagt ifrån och jag har spenderat dagen sovandes eller i dvala. Detta kanske inte låter speciellt sunt, men saken är att det är en så kort period och jag får i mig proteiner och grösaker + frukt, så jag har klarat mig bra. Kusklerna har inte förtvinat så som de gör under andra stränga dieter och jag tror till och med att jag har myckats bygga lite muskler. Jag har i vilket fall höjt mig på styrketräningen under månaden som gått. I dag är sista dagen, så i morgon får jag mina slutgiltiga resultat.
Jag kanske skulle ha tagit före- och efterbilder, men jag hade antagligen ändå inte velat visa dem för nån. Det här gör jag för min skull, inte för någon annans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback