Sur och sjuk!

Jaha, så klart blev jag dundersjuk så fort deffen var över så jag får säkerligen göra om hela skiten igen när jag blir frisk. Kul va?
Det började i måndags eftermiddag med att jag hostade till i bilen och Thomas sa: "Jaha, är det din tur nu?" eftersom han har hostat och hackat i ett par veckor. Jag viftade bort det, men det började killa som fan i halsen. Och mycket riktigt satt jag sen och hostade lungorna ur mig hela kvällen. När det var dags att sova blev det bara värre och jag satt upp hela natten i sängen och försökte få lite sömn mellan killet. I går vaknade jag med värk i hela hjärnan och hostade som fyfan. Ingen energi fanns över huvud taget och jag spenderade hela dagen hostande och hackande, nysandes och jämrandes under ett täcke i soffan. Jag mår verkligen skit! I går kväll hade jag så ont i huvudet och i ögonen att jag inte kunde titta och varje ljud skar in i hjärnan som knivar.
I dag hostar jag snörvlar jag, men som tur är har huvudvärken gett med sig. Bisolvon och alvedon är bra skit.

Men då händer nått annat, som jag inte tänker skriva ut här, och jag blir så jävla besviken oxh arg. Känner mig överkörd, tagen för given och utnyttjad! Jag blir så jävla ledsen, jag ger ju allt, hela jävla tiden, men tydligen ska jag ge lite till?! Nu, när jag är sjuk som en hund? Kan man få ett litet jävla "tack" istället? Nähe, skit i det då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback