Ett försoningsförsök.

Jag har varit världens sämsta bloggare och jag ska försöka blidka er nu. Först och främst kan jag försöka berätta lite om vad som händ i mitt liv på sistone:

Jag blev sjuk efter min deff och låg nere för räkning i en vecka och var därefter oförmögen att träna i en vecka till pga hosta. I måndags skulle jag sätta igång var tanken, men veckan började så fint med att jag fick jobba 48 timmar i sträck och hela den planen gick åt intet. Därefter har jag haft fullt upp och kommer ha det fram tills på måndag. Nu är jag alltså inne på min tredje träningsfria vecka, och jag ska inte säga att hela deffen känns onödig, för jag ligger fortfarande kvar på min vålvikt (helt jävla otroligt) men jag känner mig slapp och dålig.
Jag har firat min pappas 50-årsdag tre gånger i olika fysiskt skick, en gång med feber, en gång jävligt trott och sista gången ganska så pigg. Det var jäkligt kul att träffa en del personer som jag inte sett sen jag var liten, så jag hade kul.
Jag har börjat plugga igen och uppsatsen SKA bli fördig nu under våren. Det SKA det, för det börjar ärligt talat bli ganska så pinsamt att svara "nja, jag håller på med sista kursen nu" varje gång folk frågar om jag blivit färdig med skolan än.
I helgen har jag en helt ledig helg, min födelsedag till ära, och i morgon ska jag spendera denna lediga dag i Skultuna (?!) och nej, jag har inte slagit i huvudet, men ibland får man göra saker man inte tänkt sig, för det kan ju faktiskt bli trevligt, vilket jag tror att detta kommer att bli. Vi ska käka, ta en öl och lyssna på trubadur. Kan ju inte bli en dåligt kväll, inte sant?
På lördag blir det sen kalas för hela slanten, jag ska bjuda på tårta och skumpa och fira bort minnet av att jag är 26 år gammal! 26!! Huvva sig lite.

Nåja, nu har jag dragt det lilla som pågår i mitt liv, så nu kan jag ju försöka mig på att att muntra upp er ite till genom att posta lite fina bilder från mitt liv. (Läs "mina katter")











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback