Helgens bravader!

I fredags morse (om det ens får kallas det) kl 04.oo åkte vi iväg mot Skånelandet för att ägna oss åt moraliskt förfall av normalgraden. Thomas var först ut och resultatet kan beskådas nedan:



Vi sov återigen på Our House, och denna gång i deras vandrarhemsvåning, som var högst upp i huset och skitmysigt. Påminde mig och mitt rum jag bodde i när jag var liten med trälister och hakar på fönstren, ett litet vint badrum med rolig tapet och knarriga golv. Passade oss perfekt.
Dock hade Regementet bytt ägare så pizzan var långt ifrån sveriges godaste, vilket vi utnämde den till på den tiden då vår bostadsadress var Strindbergs V 9, Ystad. Besviken var bara förnamnet.
Lördag, och jag gav mig ut på djupt vatten. Jag har alltid sagt att underarmen är förbjuden mark för tatueringsmaskinen, och jag tycker fortfarande att man ska tänka sig för innan man tatuerar sig där, just för att det syns så väl och det signalerar en himla massa saker som man inte alltid kanske vill att folk ska tro om en. Men det finns en bra anledning till att jag till slut gav med mig och lät Stina utöva sin konst på mig, och denna anledning heter argt Snöre och manifesterar sig på detta vis:



Så här såg det alltså ut i lördags hos Stina på eyescream tattoo i Ystad:



...och nu är jag en okammad tatuerad liten arg människa som kommer få gå runt i långärmat om jag skall få ett anständigt arbete i den här fördomsfulla världen! Ack och ve!

Men fy fan så fint det blev!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fina ni blir.

Tycker lite sund om Stina som sitter i fosterstälning, undra om hon kommer bli pukel rygad som kasomodo i ringaren i notredam ;P

2010-09-21 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback