Flashbackfest.

Det var en... spännade... upplevelse att gå på fest och träffa en massa gamla skultunabor som man inte sett på en sisodär 9 år. Jag kan väl helt enkelt säga såhär: Det finns en anledning till att jag flyttade därifrån och till att jag inte umgås med människor därifrån i någon större utsträckning.
Jag hade väldrig trevligt med de flesta personerna som var där, men nån blev för full och en annan var så förbannat dryg att jag höll på att krypa ur skinnet bara för att kunna strypa honom med det. Dock var det en gammal skultunakille som visade sig vara riktigt, riktigt trevlig, vilket ju faktiskt var en kul upptäckt.
Vinet flödade och samtalen gick varma, så jag tackar för en kul födelsedagsfest helt enkelt. Vill dock inte göra det igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback