Bannade privatsäljare!

Jag blir så jävla arg när man faktiskt försöker se till att ordna upp saker och ting och andra människor bara pissar i ens brevlåda. Gjorde en riktig drive för att få rätsida på mitt pluggande och letade reda på nästa delkursbok redan den 28:de fastän jag inte behövde den förrän den fjärde. Idag är det den 11:e och jag har fortfarande inte fått bokjävlen och jag börjar bli riktigt jävla arg. Jag har mailat tjejen två gånger och hon skrev att boken var "på väg", men nu har jag bara 12 dagar på mig att få boken, läsa boken och skriva avhandling på boken. Har missat en hel jävla vecka på att gå och vänta. Det absolut bästa är att brudjäveln som sålde boken bor i Köping: jag hade för fan kunnat GÅ dit och hämta den! Idiot, idiot idiot! Och hon har mage att skriva "Hoppas detta inte påverkat ditt pluggande för mycket". Mmm, att du skiter i att skicka boken i två veckors tid fast jag har betalat den borde väl rimligtvis påverka mig? Det är nämligen GANSKA SVÅRT ATT LÄSA OCH PLUGGA UTAN BOK!
Fy fan vad jag hatar människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback