Tidigarelagd helg!

Jag tog saken i egna händer förra veckan och skapade helg innan helgen. I onsdags köpte vi för en gångs skull KÖTT (ekologiskt och svindyrt så klart) och grillade i det fina vädret. Jag tog till och med ett glas vin! I torsdags lurade jag den där Johanna igen och hon kikade förbi och grillade skitgoda quornbiffar och sen åt vi ostbricka och skämde bort oss riktigt, riktigt mycket! På fredags morgon promenerade jag pch Johanna i solskenet, lunchade på högskolan och på kvällen grillade vi kyckling i trädgården innan vi tog med oss min man och Johannas syster och kollade på Betnér och drack skumpa.
När det då blev helg på riktigt så jobbade jag, och det var också trevligt men inte samma sak som att sitta i trädgården och lukta på grilloset. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback