Rastlös!

Nu har jag varit hemma för länge. Jaja, jag jobbar och tränar och bla bla bla, men nu börjar det bli dags att hitta på äventyr! Jag löser min rastlöshet genom att planera de kommande äventyren och kollar hotell och gör upp planer. Jag har planerat för vårt boende när vi ska till skåne i april, jag har gång på gång forskat om vart vi ska bo när vi åker iväg på charter (oh ja, svensson svensson) i maj, jag skiriver på schema, planerar för vad jag ska sy för kläder till kompis som behöver medeltidsoutfit. Gör en jäkla massa planer med andra ord. För allt utom för det som händer precis just nu.
Men det blir nog bra. P åonsdag ska jag börja skriva på uppsatsen igen. Förhoppningsvis får jag nått gjort.... Håll tummen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback