Jag pluggar...! Faktiskt!

Jag har tagit ledigt från jobbet, tagit ledigt från hunden, tagit ledigt från träningen och satt mig hemma hos pappa med en massa böcker och ett USM-minne och läst och skrivit i två dagar nu. Det behövs verkligen, för jag har inte ägnat någon som hellst tid till uppsatsen på... 5 månader? Fy fan. Jag har fått ihop 14 sidor av 45 och det känns ju... inte så bra. Jag ska försöka göra det till en tradition att åka hit och plugga när jag får tid över. Hemma blir ingenting gjort.
Nä, nu ska jag återgå. Men fan så ont i ryggen man får av den här förbannade stolen!

Kommentarer
Postat av: pilla

hej tjejen! va roligt det var att springa på dig härom dagen =) hoppas du hinner knåpa ihop lite till på uppsatsen. tycker iaf att du är jätteduktig! kram på dig

2010-03-25 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback