Doing the Örebro!


Om man har ett par lediga dagar kan man välja att stanna hemma och glo, eller så packar man ner sin vapendragare med sambo i väskan och hittar på någonting, vad som hellst. Vi åkte till Örebro för att käka grillbuffé och kolla på Björn Rosenström och det blev en riktigt bra kväll även om vi lyckades åka ifrån min plånbok. Det typiska hade ju varit om jag inte fått komma in eftersom jag inte hade någon legetimation, men dör kom Johannas pigtails väl till pass och hon var den ende som behövde visa att hon var äldre än 18. HAHA! 



Thomas, som nästan aldrig dricker alkohol längre, insåg ganska snabbt att sol, goda vänner och grillbuffé fungerar väldigt bra ihop med öl, och han var riktigt riktigt nöjd med läget.





Och så till underhållningen: Björn kom upp, drog igenom några låter och gick igen. Vi skrek och dansade, och det var helt ok även om sällskapet och kvällen i övrigt överglänste den lille blonde göteborgaren.





Sen blev det så klart drinkar och sen dansade vi tills svetten dröp om oss. Thomas stod och beklagade sig över den dåliga musiken och höll på att få ragg av en blondin, men jag tror att han hade riktigt trevligt ändå.







Och sist med inte minst var den här kvällen en uppvisning av trosor och rumpor: kjolarna och klänningarna har krympt sen min tid och jag vet inte om det är sådär jättebra. Bildbevis:








Kommentarer
Postat av: johanna

ja vilken kväll =)

Första bilden på Thomas, i hans glasögon så ser man dig i enna glaset och mig å martin i anndra, tyckte jag var lite kul :D

Finna flickor visar inte mer en nödvändtig hehehe :P

2010-07-16 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback