Wey!

Snart bär det av till Tüskland och hämta hem öl till det kommande kalaset! Vi gör det till en minisemster och är borta tre nätter, bor på botell och hälsar på vänner längs vägen. Hotellfrukost, here I come! :D
Johanna har fixat gästböcker och snart kommer mitt skitstora vinställ hem där jag kan ställa alla födelsedagspresenter i. Hoppas att någon tar och köper nått riktigt dyrt vin så att man kan få testa hur det smakar för en gångs skull ;)

Jag kom på att det kanske inte är så underligt att min kropp kännts öm och stel på sista tiden. Jag har levt 23 år av mitt liv i princip helt utan träning. Jag har inte dansat, ridit, spelat fotboll, hållt på med orientering eller konståkning, jag har aldrig amvänt min kropp på det sättet under hela mitt liv innan jag började träna för 1,5 år sen. Och på senaste tiden har jag pressat på träningen och mig själv och tränar mycket mer målinriktat än tidigare. Och kroppen är inte van vid att använas så mycket, och den talar om att den är trött. Så då är frågan: trappa ner och låta den vila eller pressa på och kämpa sig igenom?

Kommentarer
Postat av: Virre

Trevligt att ni skall stanna på Hotell Virre så länge =D

2010-01-27 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback