Vallen är sprängd!!!

I morse ställde jag mig på vågen och - hör och häpna!!- den brömda platån som jag har brottats med länge länge, är besegrad! Jag ska jobba hårt hårt för att inte gå bakåt, för den här paltån är seg och svår att ta sig ur. Det verkar som att det är var femte kilo som sitter extra hårt på mig. Min kropp är matematiskt medveten! :P
Nu är det bara 2 kg kvar till mitt mål och lite drygt 5 veckor tills målet skall vara uppnått. Det skulle ju rent teoretiskt fungera, men med tanke på hur mycket jag tränar musklerna just nu så kan det vara på ett fitthår (som Dahuvid hade sagt).
Man ska inte stirra på vågen och det gör jag inte heller. Men det är alltid kul att få resultat, hur dessa resultat än tar sig uttryck. Och när man fastnar, vikt, mått eller styrka, så är det inte kul. Men just nu är det kul! KUUUL!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback