Kändisfest i hallongrottan!

Jeeeha, idag var det ett helt gäng kändisar på plats i hallongrottan! Bill & Bull, Chewbacca, Y-kepan och  Q8 var alla på plats och kämpade för den perfekta kroppen.
Bill & Bull är två pojkar i bodell större som ser ut som att de mest spenderat sitt liv i soffan med varsinn burk Sofiero i handen och nån form av poppis-hårdrock på stereon. En dag när de satt där kom de fram till att de skulle göra nått åt sina enformiga liv och beslutade sig för att börja träna. Så de drog på sig sina långa tygshorts, t-shirts med tryck och med sina tatuerade ben släpade de sig tillsmannas till gymmet. Emellanåt ser man dem där, där de mest lunkar lite på bandet eller drar lite slött i nått rep vid cabeln.
Chewbacca är en lång, mörk bartnder som har hår i princip hela ansiktet. Han lukar mest in då och då och underhåller sina överarmar, sen går han igen. Och sålänge han kan fortsätta att ha sin kropp så stör det inte mig.
Y-kepan har en helt egen look. Lite Ola Rapace-look, fast med en mycket underlig kropp. Jäääättebreda axlar och stora armar, men under bröstet vet jag inte riktigt vad som händer. Han ser verkligen ut som ett Y: han har den miiiiiiinsta, miiiiinsta, tunnaste lilla midjan som fnns och en pyttepyttestjärt. Och ett par lite pösiga mjukisbyxor med häng på, på det så hans lilla lilla underkropp ser ännu mindre ut.... Hej och hå. Och en lite keps ovanpå!
Q8 tycker jag dock väldigt mycket om. Brukar se honom på hans mack där han jobbar, tror också att vi har pluggat ihop. Han verkar så snäll och glad och hjälper folk som tränar fast han inte jobbar på gymmet. Det gillar vi!

Och LinkinPark är jättebra träningsmusik även om jag misstänker att folk kollade underligt på mig när jag stod på crossen och svettades som en gris, nynnade på något helt annat  än det som spelade i högtalarna, med ett dumt flin i nyllet. Jäjä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback