Januari...

...har än så länge inte gett några större överraskningar. Jag har jobbat, tränat, jobbat och tränat. Lite vin med Johanna innan det beslutades att resten av januari skulle bli en alkoholfri period. Käkat middag med Majja, fikat med Franklind, med pappa och Annika och med syster. Delat ut några inbjudningskort. Köpt ett vinställ med plats för över 50 plaskor. Det står nu i Kalmar och väntar på att få komma hit. Ändå ganska mycket på bara lite drygt en vecka, men det är väl så det är: jag tycker alltid att jag aldrig gör någonting hur mycket jag än gör.

Jag håller på att få spel på nått, men jag ska inte skrova om det här: så varför närmner jag det ens? Jo, för att jag blir så jäkla förundrad över hur otroligt egocentrerade en del människor kan bli. Jag förvånas hela tiden av folk som inte tänker, inte reflekterar! Som bara ser sina egna fördelar men inga av alla nackdelar som något innebär för alla andra! Idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback