Hallongrotta.

Efter att ha sett min egen vägg på facebook och inset att vart och vartanmnat inlägg lyder "varit och gymmat", "ska gymma", "mördade armarna på gymmet" osv så har jag beslutat för att gymmet i framtiden skall kallas för "hallongrottan". Thomas gnider Pullan, jag svettas i Hallongrottan - rättframt och enkelt.

Idag iakttog jag Trollet under mitt dagliga hallongrottepass. Trollet har tränat minst lika länge som hag, dvs drygt ett år, på feelgood och hon är där relatovt ofta. Men hon förändras inte! Hon har en stoooort mage som börjar under brösten och går ner i en jämn båge och försvinner ner mellan låren, som ett sånt där troll som bara består av en mage och ett par fötter, om någon vet vad jag talar om. Hon är vad min mamma skulla kalla "köttig": grova lår och tjockisarmar, men stark som en oxe är hon! Ser lite ut som en kulstöterska och hay, jag är för att folk får vara olika. Jag är mest fashinerad över hur hon gör. Hur kan man träna så mycket utan att gå ner i vikt? Borde inte hennes muskler göra så att hon automatiskt bränner mer fett - då måste hon ju ständigt äta mer för att få behålla fläsket.
De tre russinen såg jag mycket förra veckan, jag antar att de kommer dit tidigt varje morgon och trönar för att minska risken får lårbenshalsfraktur. Men när man är 80 kanske man kan tillåta sig att vara stilla och äta bullar? Det kommer nog jag göra i vilket fall som hellst.

Thomas har gnidit Pullan med sina pojkkompisar mest hela tiden senaste veckan. De måste öva inför den kommande brakfesten som väntar...! Det kommer bli så förbannat bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback