Emilios jävla pizzeria!

Igår var en slö dag och redan vid 17 bestämde vi oss för att det skulle bli pizza, film och täcke i soffan. Eftersom, Thomas var krasslig och vi bägge två lata så tänkte vi testa onlinepizza och den enda uppkopplande pizzerian i stan var Emilios. Vi beställde i godan ro klockan 17.08 och fick en uppskattad leveranstid på 74 min vilket vi tyckte var ok med tanke på att det var nyårsdagen och klockan var så lite. Pizzan skulle mao vara framme omkring 18.25. Så vi tittade på filmen, softade, väntade. Klockan 18.50 ringde Thomas för att kolla vart fan maten tagit vägen, då det började kurra i magen. "Den står på tur, vi ska börja med den precis nu". En snabb huvudräkning sa mig då att pizzan borde vara framme absolut senast 19.20 med tanke på att det med bil inte tar speciellt lång tid att åka mellan Emilios och oss. 19.45 ringde Thomas igen och var riktigt irriterad. Då hade vi inte ätit på 8 h och var ganska så irriterade. "maten kommer snart, max 20 min, vi har ingen förare inne, nej, vi har ingen spciell policy vid förseningar, nej, ingen återbetalning, nej vi har inte tänkt på att ringa och tala om att det kan bli förseningar, nej vi kan inget göra, nej nej nej". 20.15, dvs mer än TRE (3!!!!!!) jävla timmar efter att vi beställde fick vi den förbannade maten och hela jag skakade av blodsockerfall. Och deras syn på service är ju helt sjuk!! Det är nått av det sämsta jag har varit med om och vi lär inte försöka beställa därifrån igen. Jävligt god mat, men vad spelar det för roll om man hinner svälta ihjäl innan man får den? Och hur i helvete kan man vägra någon ersättning, när de fått vänta på en sketen pizza i TRE timmar??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback