Att planera fest....

...är ta mig fan en pina. Det är sjukt roligt, men samtidigt otroligt enerverande. Speciellt om man inte vet hur många det är som kommer komma, vilka det är som inte kan eller vill komma. Hur ska man kunna planera om man inte vet om det blir 90 eller 40 gäster? Och varför talar inte folk om hur de ska göra om de redan vet? Det är inte svårt att skicka ett SMS: "Vi kan tyvärr inte komma". Jag blir så klart ledsen om folk inte kommer, för jag vill träffa mina vänner, men kan man inte så kan man inte. Och de som ska komma borde väl oxå tala om det, för det här kommer bli en skitrolig fest! :D
Och det är samtidigt så himla kul att planera musik, vad bandet ska spela, vad man ska bjuda på i baren, och allting runtomkring! Man kastas snabbt mellan hopp och förtvivlan helt enkelt, men det blir säkerligen riktigt bra i slutändan!
Och jag ska dansa, dansa, dansa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback