Skååååne!

I morgon bitti bär det av nedåt! Vi hoppas på att det inte hinner komma en massa snö, för förra året vi var var ner på julbord kom vi inte fram till simrishamn. Vägen var ingen väg, den var bara snöööö.
Det vankas middag hos Restaurang Virre, julschopping i Ystad, lite glögg, lite mys och EN JÄVLA MASSA JULMAT!
Ekologiskt julbord på ängavallen, favorit i repris med andra ord. Glada grisar och ekologiska handdukar, ekologiskt vin, ekologiskt öl, ekologisk julmust... Jag tror till och med att skithuspappret är ekologiskt! TJOHO!

Så varför sitter jag uppe nu för då?
Ja inte fan vet jag. Jag kan inte sova bara, det händer emellanåt när man jobbar tider som är mer anpassade åt en katt än en människa. Sova lite här, vara vaken lite där, sova lite till, åka lite bil, vara  vaken en stund till, sova lite där.... Nåja. 

Det här vill vi INTE ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback