"Hur går träningen då?"

Jodå, den går ok. Jobbar på som fyfan med att stärka mellanpartiet, rygg, mage och sidor. Det går riktigt bra, men tar både tid och kraft. På magen vill man ju knappast ha stora och bulliga muskler och då måste man satsa på uthållighet vilket som sagt är både jobbigt och tidskrävande. Många timmar på pilatesbollen blir det, och mycket satsning på olika former av plankan. Och serultatet syns, men än är jag långt ifrån när jag vill vara! Jag är medveten om att det kommer krävas mycket fettförbrännande träning och mer folkus på kosthållning än vad jag har just nu, men ska man vara realistisk kanske inte tiden runt jul är det optimala för att satsa på fettförbränning? Men jag kör på och till sist kommer jag att nå dit!

Kommentarer
Postat av: Virre

Bra att du tränar, för i morgon är det syndarkväll!

Potatisgratäng med massa grädde i, cheesecake, tryfflar, saffransbullar, glögg och julmust!

2010-12-08 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback