Konsekvenser av regelbrott!!

På torsdagen regnade det. Och regnade, regnade och regnade, regnade och regnade.



DVD var paj.
Och det regnade och regnade och regnade.



Korv och makaroner, promenad i regnet, fixa nu DVD, pizza. Och REGN.

Fredagen var inte mycket bättre:

Det regnade. Och regnade, regnade. Shopping på sportshopen.
Och regn.

BRYT ALDRIG MOT REGLERNA!

Karlarna våra dök upp framåt 20.00 och då satt vi på MaCri och lyssnade på Mange.



Magne rockade på, så som han alltid gör!



När vi sen kom hem (genom regnet) började jag känna att jag hade ont i munnen. Jag tänkte inte så mycket mer på det utan vi gock och lade oss och allt var frid och fröjd.
Kl fem på morgonen vaknade jag med en hysterisk tandvärk. Jag gick in i badrummet för att kolla och min visdomstand var ingen vacker syn. Jag låter er fantasi reda ut det.
Johanna kollade upp ur sin sömn och såg en kallsvettig liten Frida sitta i sängen, kramande en kudde och skaknde som ett asplöv, med mascaran rinnande nedför kinderna. Jag kan säga att det INTE var en av mina bästa stunder här i livet.
Som tur är har jag en smärtmedicin-junkie i familjen, så efter att ha gått på en liten promenad för att skingra tankarna tog jag en av Thomas tabletter och fick till slut sova några timmar. När jag sen vaknade var det inte speciellt kul att leva. Efter en kort sväg till kungsklyftan ("det var här dom spela´in RÅÅÅÅNJA!") så gick jag och dog. Och jag började inte leva innan det var dags att gå till Grebys där jag fick äta soppa... *suck*
Vilken avslutning på semestern, va?



Johanna ser skeptiskt på Thomas....





Jaaa....
Det blev en jävligt dålig avslutning på en bra semester. Allt för att vi drack skumpa i solsken istället för i regnet...
Nu äter jag penicillin... Och tandläkarbesöket kostade 700 kr. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback