Hälmannen

Ja, justde....

Har fått i uppdrag att prata lite om nått äckligt som hände på semestern:

När vi sitter på after beachen och håller på att glo på folk så ser jag hur Johannas ansikte får en grönaktig ton. Hon lutar sig fram och väser: "Kolla på tjockisen, han har SKITÄCKLIGA hälar!". Men när jag vände mig om var han borta, så jag ryckte lite på axlarna. Lite torra hälar är väl inte så farligt, Johanna är bara lite mesig, resonerade jag.
Lite senare på kvällen rycker hon tag i min tröja och säger åt mig att kolla bakom mig. Där står han igen, hälmannen. Och på hans fötters baksidor finns det absolut äckligaste jag någonsin sett i fotväg. Tjocka, elefantliknande hudslamsor täcker hans hälar, prydda med smutssvarta, djupa sprickor som det ser ut som någonting levande skulle kunna krypa ut ur när som hellst. Jag kräktyes lite i munnen innan jag vände mig mot Johanna: "Var du tvungen att visa mig det där? Jag kommer ha mardrömmar i en vecka!"
Hon skrattade gott och var ypperligt nöjd med sig själv. Äckel.

Kommentarer
Postat av: johanna

MOHAHAHAHAH fy fan vad jag bra =)

Kul att du lider i bland ;P

2010-08-17 @ 14:44:13
Postat av: Toyboy

"det ser ut som någonting levande skulle kunna krypa ut"



JAPANER!!! =)

2010-08-22 @ 03:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback