Åter på gymmet!

Efter ett litet sommaruppehåll är träningen åter igång på fullt blås. Under tiden som jag varit borta har de bytt ut alla maskiner mot nya, häftiga... *suck*
Mina gamla bra crossar har de bytt mot älg-crossar som gör att benen far omkring i alla möjliga och omöjliga banor: när det ena knäet hänger förvirrat någonstans rakt under motsatt skinka svävar det andra knät strax ovanför närmaste öra. Om man dessutom är en relativt kort individ - som jag - blir detta en mycket intressant upplevelse. Och det sätt de har möblerat om är inte heller speciellt imponerande, men jag vänjer mig säkert.
Hur som hellst, jag är tillbaka. Magen ska få stryk och mullet som jag samlat på mig ska bort.
Snart blir jag fiiiin, så fiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback