Till Viktoria

Självklart kommer jag ihåg dig och jag förstår inte varför du tror att jag skulle velat ha glömt dig eller varför jag skulle ta illa upp av att du skriver till mig. Jag hoppas att jag inte var så jävlig i skolan att du har anledning att tro det, men det kan jag nog mycket väl ha varit, haha! Det är roligt att du skriver och jag hoppas att du har det bra!
Det är synd att jag inte hållt mer koll på mina gamla klasskompisar, men jag mådde inte så bra under den tiden och jag tyckte att det var ganska skönt att få lämna saker och ting och inte se tillbaka, inget personligt mot någon, men samtidigt lika riktat mot alla.

Om något år är det dags för återträff, och vi får väl se om jag kommer tycka att det känns nödvändigt att gå dit eller inte. Egentligen känns det ju fullständigt idiotiskt att klämma ihop en massa människor som inte har något mer gemensamt än att de en gång i tiden gick i skolan tillsammans. Och fösöka skapa någon krystad sammahållning genom att bli fulla ihop. Men som sagt, jag kanske kommer gå dit. Så då kanske vi ses igen, tio år senare...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej igen! Ber om ursäkt att jag inte svarat...men jag undrar var tiden tar vägen?? Känns som det va igår jag skrev en kommentar.Tydligen inte!! :-S

Och tack snälla....en helt inlägg bara till moi :-P

Jag tänkte skriva lite "kort" här (vilket betyder xxx antal tecken) och en sk. uppdatering på min front om det kanske kan vara av intresse? Jag delar med mig iaf,fritt för dig och alla andra att läsa! =) För det första så håller jag med dig ang återtäffen...för det andra så har jag läst lite av dina andra inlägg (känns dock som att man snokar) Måste säga att det är strongt jobbat att ta tag i mat/livsvanor och börja träna osv osv WOW!! Tips? Själv tar jag den "enkla" vägen och väntar på en magoperation som jag hoppas ska göra mitt liv MKT enklare...Annars jobbar jag med djur och bor i ett stort hus på landet....har uppfödning av katter och hundar (tre olika raser) samt inackordering,är aktiv inom hundsporten.Utbildad hundinstruktör och hundpsykolog och jobbar mkt med problem hundar osv Ett mkt givande och underbart jobb,jag känner verkligen att jag har hittat rätt! Såå...det va lite om mig...Nu ska jag fortsätta "snoka" på din sida...men med lite bättre samvete då jag berättat lite om mig nu också skratt Och tveka inte att fråga om du funderar över något...Jag är bra mkt mer social nu än den viktoria du kanske kommer ihåg ;) Mvh V.

2010-04-27 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback