Mot Norrköping!

Klockan 8 tyckte katterna att det var dags för mig att gå upp. Jag brukar gå upp då, men igår kom jag hem från kobbet klockan 2 utan sovpaus, så jag var lite mör. Det sket katterna högaktningsfullt i och tyckte att jag snällt kunde kliva upp ändå. Thomas gruffade och tryckte ner ansiktet i kudden, så här sitter jag nu, två timmar semare, helt själv i soffan. Katterna nöjde sig ju så klart med att jag bara klev upp, sen gick de och gjorde något annat. (tackar!)
Så fort karlsloken behagar gå upp så ska vi iväg till gymmet och sen åker vi till Norrköping och svenska tatueringsmässan. Jag fick en liten fundering om jag skulle ställa upp i nån tävling, men jag tror att jag ångrade mig igen. Huvva.

Kommentarer
Postat av: Johanna

meeees, de är ju klart att du ska tävla.

Jag ska supa ner dig så du törs =) highihi

2010-04-24 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback