Snöretälsklingen

Så åkte vi. 757,50 kr och 15 mil senare så hade Snöret sina TRE sorters antibiotika som han ska äta i två veckor. Det kändes inte sådär jättebra att lägga de pengarna på mediciner som jag inte ens vet kommer hjälpa. Kanske har jag precis lagt nästan 1000 kr på ingenting. Jag är ju inte heller gjord av pengar, speciellt inte nu när jag bestämt mig för att helt byta frågeställning till uppsatsen och kommer behöva handla hela 2000-talets upplagor av Nordisk Kriminalkrönika. Plö. Det var ingen skön känsla att då lagt pengar på nått som jag inte ens vet är till någon nytta.
Så kommer jag tillbaka till vårt tillfälliga hem...







Jag hade kunnat betala 7575 kr. Jag hade kunnat betala 75750 kr. Eller hur mycket som hellst. Jag hade kunnat ge varende krona jag har om det innebär minsta lilla chans att Snöret mår bra. Varenda liten krona.


Kommentarer
Postat av: terese

haha!!!!it's the lillfridan.....haaaaj.kul att du osså skriver.:-D kram/terese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback