Så var det med det.

Nu är jag som sagt hemma igen. Jag blev uppringd igår kväll och tillfrågad om jag kunde jobba dag idag, så det är vad jag gjort idag: sprungit runt på Carlforsska bland en massa DAMP-ungar. Rätt intressant.
I lördgas hade vi lite folk över där i stugan, lite knytis, lite vin, ,lite garv. Blev en ganska lugn kväll trots allt.






Virre kom fram till att det var en bra idé att försöka dansa sig undan kameran och gömma sig bakom min enorma kroppshydda. Det största problemet (förutom att jag är hälften så stor som henne) var att hon dansade två meter förbi mig.



Så kan det gå....

Katterna tyckte att det var ganska bra att få bli omgivna av feeders.

Sen ägnade vi söndagens morgon åt att städa och ha oss, men ändå glömdes katternas skålar i ett skåp. Nåväl.
Hem kom vi iaf.

Jag avslutar med att vidarebefodra en tanke från Fjant:

 ???


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha va söt han är :) Fjanten :D

2009-09-29 @ 10:24:31
Postat av: Virre

Vilken tur att man är en så jäkla heting ;)

Bilden på fjant är fortfarande lika rolig!



Tack så mycket för i lördags! det var kanon trevligt!

2009-09-29 @ 11:24:36
Postat av: stina

jag är INTE en feeder,,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback