Platt fall

För första gången på ett bra tag så höll jag på att kola när jag var på gymmet idag. På grun av min mördande träningsvärk tidigare i veckan så har jag haft träningspaus sedan i torsdags och eftersom jag jobbar natt åt jag en ser frukost. Jag trodde att kroppen skulle stå sig på den, men jag hade fel. Som tur var så började jag inte segla ner mot golvet förrän vi bar på väg ut från gymmet, så jag behövde inte ligga på golvet i omklädningsrummet den här gånger i alla fall.
Det var bara att sätta sig på backen och låta Thomas hämta bilen och sen åka hem och proppa in mig en banan fort som 17.

Idag kom Snörets recept. Han ska äta två sorters atibiotika två gånger om dagen i två veckor. Kanske blir det två Snören när allt är klart?
Om det inte fungerar så är det ingen som vet vad det är för fel på honom och vi får helt enkelt acceptera att han är störd. Vilket vi iofs redan vet, men jag hoppades att han inte var riktigt så störd att han frivilligt äter bananskal, lök och servetter utan att det är något fel på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback