Något uppryckt.

Jag har anmält mig till retreat med högskolekyrkan i november. Om nio dagar åker vi till Ystad där vi stannar i 17 dagar och jag ska snart gå till gymmet och träna mage. Jag har gjort en viktnedgångsplan där jag räknar med att tappa 0,5 kg i veckan i 15 veckor vilket inte känns omöjligt. Och till sist ska jag ta kontakt med friden, gårdskrog och hotell med gårdsmusteri och ekologisk restaurang (http://friden.nu) och se om de har något specialerbjudande runt jul, typ julbord eller liknande. Långt framliggande planer kanske det låter som, men eftersom hela september är planerad för och hela november består av detox, så är det inte så långt fram att planera för början av december. Jag kanske kan bo i mig ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback