Lite borttappad...

Den senaste veckan har inte riktigt varit så bra som man önskar att den skulle vara. Thomas har varit dålig och haft ont. Han får inte sova om nätterna, och då får inte jag heler sova. Hans händer och nacke har spökat och det finns ingenting jag kan göra för att hjälpa honom förutom att emellanåt försöka lindra genom att massera honom med tigerbalsam. Har har varit stressad och deppig över skolan, jobbet och vikten och har försökt träna så mycket jag hunnit, vilker ytterligare lagt som som ett stressmoment. London i oktober blir inte av, och vi har ingenting annat inplanerat som man kan se fram emot. Vi blev bjudna på en jätterolig fest, men eftersom vi inte kan komma när den sätter igång utan skulle bli två timmar sena får vi inte komma alls. Tur att jag iaf inte börjat sy på min outfit som jag planerade att ha... Provsvaren har inte kommit från Snörets gastroskopi heller och jag har ångest för att jag inte hinner med mina vänner, min familj och mina katter som jag borde. Jag bara känner mig.... Som en tappad leksakskanin på någons stenmur.



Plö...

Kommentarer
Postat av: Virre

Thomas behöver bara "lite" kaka!!

Inget inplanerat? Ni skulle väl komma ner nästa vecka?

2009-09-02 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback