Internetjävlapissochhelvete

För min kommande uppsats skull har jag länge siktat in mig på hela 200-talets utgåvor av nordisk krimiankrönika på tradera. Hela kvällen har varit helt obokad och inriktad på att vinna hela alltet - kosta vad det kosta vill. Jag har kopplat ner MSN och allt annat som är ivägen. Lagt upp sidorna för att jag lätt ska kunna hoppa emellan. Sitter och räknar ner och ska precis till att börja buda. Och....
Internet dör. Stendör. Så pass att det inte går att göra något med programmet ens i systemhanteraren. Så det jag till sist får göra är att stänga ner hela datorn och när allt sen är omstartat så  har varende auktion gått ut. Flera böcker gick för under hundralappen, en del till och med under tjugolappen. Jag var så förbannad att tårarna sprutade ur ansiktet på mig i rent raseri och besvikelse.
Det verkar inte som att jag ska skriva den här uppsatsen helt enkelt.
Nu ska jag gå och trycka i mig mat, för vi har inget rödvin hemma.

Kommentarer
Postat av: stina

hmm,,de har nog min far,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback