Frida på egna äventyr... igen....

Thomas har legat under nålen. Vi inledde dagen med att åka till Friskis och träna och medan Thomas var och kandlade Jalla så bokade jag en klipptid. Då hade jag försökt reda ut håret i en halvtimme, men duscharna på gymmet hade högre vattenrtyck än niagrafallet och håret protesterade högljutt. Så när Oman plågades gick jag och blev bortskämd av en frisör som för en gångs skull inte ville klippa upp mitt hår till förbannelse: "Nej, du ska ju ha raka längder med ditt fina hår! Och du behöver inte klippa dig mer än kanske var tredje månad med den kvalitén. Bara du håller ordning på färgen så har du ju jättefint hår!" Så nu ska jag låta luggen växa och färga det mer frekvent (kanske).
Efter denna upplevelse gick jag för att kolla in chokladbitens invigning och blev bjuden på bubbelvin och praliner. Jam jam! så jag har det ganska bra även utan Thomas, fastän han inte tror det. Ber om ursäkt för att han är sjuk för att det är orättvist mot mig att han är "så tråkig". Mupp.... (Aj Löv him)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback