Bra dag, men lite dumt...

Idag var det Thomas som kräktes. För första gången på länge så levde han sig genom ett migränanfall på riktigt utan hjälp av underliga tabletter. Det gick sådär...
Jag fick ensam åka till till "storstaden" Ystad och fika med Virre och Jocke på snuggels där en kaffe och en kaka kostar 30 kr (slå det om ni kan Wejnes!) och sen fortsätta min fikaturné hos min mosters väninna Else-Marie (jaja, man tar väl de chanser man får, inte sant?). När jag sen satt i bilen för att handla på ICA så åker Fredarp upp bakom mig och vi vinkas i backspegeln. Det är inte en så stor stad, men jag gillar den!
Snöret har inte kräkts mer, men så har han fått sin första Klacid nu ikväll. Vi får se om han får behålla den när han inte får alla på en och samma gång. Sötgris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback