What´s wrong?

Fan... Jag är inte deppig, men jag har ingen lust att göra någonting. Jag vill inte plugga, jag vill inte träna, jag vill inte äta, jag vill... Jag vill knappt resa mig ur soffan. Jag har ingen lust med nått! Jag fryser och är slö och den stora drömmen är att hämta täcket, lägga mig i soffan och bara ligga där och glo på tv:n hela dagen. Jag vill inte träffa folk, jag vill inte gå ut, vill inte hitta på någonting. Om jag ver deppig så skulle jag veta att det var en höstsvacka, men det är det inte heller.
Så har jag en massa "måsten" som dessutom träner sig på och irriterar som gör att jag vill göra ännu mindre. Nu ska jag börja med att betala lite råkninger, för konstigt nog tycker jag att det är ganska kul... Jag vet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback