Myskväll

Idag har jag jobbat och sen skjutsat ner jobbetpäronen på stan. Jag fick mitt paket från Ellos oxå, på rekordtid. Jag och Zippen har myset en massa och han ska sova här i natt. Han får åka hem till sig i morgon bitti :)
Söta Jenny har varit här och tittat på Benjamin Buttons och ätit vindruvor och annat gott, och även druckit en kopp the med mig. Vi har skvallrat och klagat, skrattat och diskuterat stjärthår.
Det känns helt ok nu när veckan börjar gå mot sitt slut. Jag ska jobba i morgon hela dagen, men jag är ledig på söndag och ska mysa med kalrsloken. Snart är sista veckan med idet slut, och hur ska det gå sen? Fem kilo mindre är jag, vi får se hur jag känner mig och hur jeansen sitter på måndag.... Spänningen är oliiiiidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback