Kanske det löser sig ändå?

Jag undviker att plugga. Jag vet hur mycket jag har framför mig att göra och jag ser inte fram emot det. Men jag vet ju samtidigt att det kommer inte att försvinna bara för att jag ignorerar det, och det blir en mycket obehaglig känsla i maggropen.
Det har hittills inte gått så bra heller att hitta allt jag måste ha i bokväg. Internet har strulat och skrivare fungerar inte, böcker är slutsålda och allt bara suger.
Men så tog jag mig ett litet ryck nu och gjorde ännu ett varv för att söka de böcker jag saknar och se på fan - jag hittade dem bägge två! Nu sitter jag förvisso och väntar på att bokaffären ska maila och säga att de int ehar boken i lager, men då har jag en backup där den också borde finnas!
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag springa över vägen till högskolan och skriva ut några artiklar och kanske, kanske, kan jag komma igång sen.
Weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback