I am alive!

Som ni kan se på bilderna nedan så har det varit en annorlunda helg för Frida. Jag har blivit gammal och är inte van vid att härja runt som en fjortonåring. Det var en mycket trevlig och lyckad fredagkväll/surpriseparty/middagsbjudning och det var bra mat, kul sällskap och goda drinkar. Och shots...
Syster slumrade i traditionell Emma-anda och kom inte med ut, men vi andra tappra krigare stapplade vidare och dansade på blue moon. Jag träffade en Magnus Bentnér- kopia som inte hade tampongen i rätt öra, men man kan ju inte få allt. Plötsligt vaknade jag i min säng och var bakfull. Jag vet inte riktigt hur det gick till. Och till sist, kl 15.00 kom jag upp ur sängen och stapplande ut i soffan. Där satt jag sen. Sen gick jag tillbaka till sängen. Och här är jag nu. Kl 18.00 ska jag vara på jobbet. Det var den helgen.
Skål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback