Helgskräck!

Det var en mycket skämmande upplevelse att vara ledig samtidigt som sin älskling en hel helg. Jag förstår inte hur vanliga människor överlever. Vi har en sängstomme som behövdes laseras, så vi satte oss i bilen för att åka ut till Runes färger. Det var så mycket bilar att jag höll på att gå åt. Jag tror inte att jag sett så mycket bilar på en gång i hela mitt liv. det var köbildning och hela omöjligt att komma ur en korsning om man inte hade en jävla massa is i magen och inte så stor kärlek till livet. Till sist lyckades vi ta oss till Biltema, den enda parkeringen som det faktiskt gick att komma in och ut från och vi köpte vår lasyr. Sen var det till att ta sig därifrån igen... Jag hade sån lust att mörda så det var skrämmande. I går, söndadg, kom vi på att vi skulle åka till IKEA och köpa mindre tallrikar eftersom de vi har är enorma och gör att man tror sig behöva dubbelt så mycket mat än vad man faktiskt behöver. Fy fan IKEA på en söndag! Jag höll på att sprängas fler gånger när folk kommer på att "Här ska jag ställa mig vagn, för folk brukar ju ändå inte vilja gå i gångarna". HATA! Och ICa Maxi???
Hur klarar sig alla svenssons?
Tråkigt nog blev retreat inställt eftersom det var för få anmälda. *suck* Jag som verkligen sett fram emot att åka. Nu blir det alltså en till helt ibikad helg hemma med karln. Den här gången ska vi dock INTE ge oss ut bland svenssonfolket. Tvi vale, dom skrämmer mig!

Kommentarer
Postat av: caroline

varför tror dsu jag alltid gör bestyr måndag o onsdag fm? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback