Dagen då det vände!

Råkosttallrik med örtyoughurt - skitäckligt! Rå och riven vitkål, rödbeta, morot, groddar, purjolök och youghurt med hackade örter i. Näst intill oätligt ta mig fan.

Kikärtsbiffar med granatäppelsallad:
1 burk kikärtor, 1 kokt potatis i matberedaren, blanda med ½ dl hackad salladslök, forma biffar och vänd i krossat linfrö, stek på medelvärme. Sallad på färs bladspenat och 1/4 granatäpple. (2 pers)
Och till det var det en skitäcklig sås på fryst spenat och mjuk soyaost som inte gick att äta.
Men det andra var gott!

Och idag kom jag över tröskeln och har mått SÅ bra och varit SÅ glad och bara studsat runt i min egen lilla värld. Körde 40 min på crossen på gymmet, trots att jag inte äter speciellt mycket. Jag är ypperligt nöjd med mig själv!
Weee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback