Tröga sexfixerade karlar.

Eller egentligen är det jag som är trög. Jag är en flörting människa, mot nästan alla omkring mig. Det var en av anledningarna till att Thomas föll för mig från början: under rätt omständigheter kan jag charma varenda kotte jag möter och jag är naturligt flörtig och "sexuell". Han älskar att jag är så och det har aldrig varit ett problem för oss. MEN! Jag glömmer ständigt bort att killar år så förbannat svältfödda på flörtande att så fort en tjej ler mot dem med glittrande ögon så antar dom att det betyder att hon vill ha sex. Jag trodde i min enfalld att det skulle äldras i och med att alla vet att jag är gift med den bästa mannen i världen, mitt livs kärlek, men icke. Varför skulle jag vilja ligga med någon annan när jag har allt jag behövar hemma? Vargör skulle mitt flörtiga sätt vara mer riktat mot dig än vad det är mot alla andra jag flörtar med: tanen i affären, alkisen på gatan, mina tjejkompisar, killen i garderoben på konserten, vakten på tunnelbanan, servitören på restaurangen? Varför skulle just du vara annorlunda?
Så alla som läser: JAG FÖNSTERSHOPPAR! Jag är inte ute efter någonting, jag bara beundrar utsikten. Ni får gärna kika på min nya sportbil oxå, men jag tänker inte bjuda med er på en tur, den enda som sitter i mitt pasagerarsäte är min make.

Kommentarer
Postat av: Virre

Fasen Frida! Jag trodde vi hade ngt speciellt tillsammans du och jag :(

2009-11-19 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback