Skål och godnatt

Tack för en trevlig fest allihopa! Många pojkar blev det, men det tycker vi om! Tjejer gillar vi så klart oxå, men det är lite underskott på den varan i vår lilla flock. Mycket trevligt snack, massa kattgosande, en hel del öl och många nya och gamla vänner sammanfattar gårdagen.

 Emma försöker vara sexig.

 Kusins kompis, kusin, make, makes kompis, min kompis. Kopulering kan uppstå någonstans i denna ekvation.

 Satanssvåger.

....och min kusin fick tag på kameran....

Marisa, Franklind och Johanna :D

 Och så han som jag är gift med... Ja...


Kommentarer
Postat av: johanna

trevlig fest, men kunde du inte hitta ett fulare kort på mig eller, jag värkar ju ha skit kul eller inte ;)

de var kul att de var några några man inte kände igen =)

jag såg en snygging så de blir 100 frågor sen :P

pöööööss

2009-11-22 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback