P!NK, P!NK, P!NK!!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article6102851.ab

Nu är jag hemma igen från Stockholm där jag har ätit pizza, druckit vin, varit på konsert och skrattat massor med Maria. Först och främst så har vi några nya favoriter: "Aj... Aj... AJAJ!!! Tack för hjälpen!" och " Dy får ente driiika på túnnel-baanan". Otroligt roligt!!

Och! Pink.... Vilken kvinna, vilken kvinna. Hon är duktig, kaxig, intelligent och SÅ JÄVLA SNYGG!!!! Om jag kunde se ut som henne så skulle jag nog.... stanna hemma om dagarna och spegla mig. Den kroppen, som dessutom var iklädd väldigt lite kläder, var nått av det snyggaste jag sett i hela mitt liv. Men jag och Maria konstaterade snart att vi lätt kunde få jobb som hennes body-dubble om vi bara.... tränade som fullständiga idioter i några år, lever på enbart vatten och äggvita och sen hyvlar av lite höfter. Så snart så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback