New experience....

I natt vaknade jag upp strax efter 2 och insåg att jag hade så galet ont i magen. Det var hungersmärtor som hette duga, värre än jag någondin varit med om förut. Jag försökte komma på om det var något som var fel, om jag hade fått magkatarr eller om jag helt enkelt hade ångest. Men nej, jag var bara helt enkelt sjukt hungrig. Hungrigare än jag någonsin varit i hela mitt liv. Jag låg kvar och funderade ett tag, sen gick jag upp och drack ett glas mjölk, tänkte att det kanske kunde räcka. Men det fortsatte att värka i magen, trodde jag skulle bli tokig. Till sist gick jag upp igen och proppade i mig en banan och sen fick jag sova igen.
Detta har ALDRIG någonsin hänt mig! Jag har ALDRIG ätit på nätterna och aldrig vaknat av hunger, någonsin. Nu funderar jag på om jag ska ta och köpa hem sloow protein som man kan dricka på kvällen, men å andra sidan kommer jag nog inte träna två gånger och gå ut och promenera i nästan två timmar på en och samma dag igen. Det var inte nice, och jag undviker gärna den smärtan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback