Fredag...?

Fan, jag har inte ens koll på vilken dag det är. Jag tror att det är fredag idag, min dator talar om för mig att så är fallet. Detta innebär att jag ska jobba en sväng i morgon, 10.30-16.00. Efter det så kommer jag att få äta skräpmat och dricka vin för första gången på 5 veckor. Det är fortfarande 2 kg kvar till målvikten, så jag ska vara lite försiktig, men man måste få leva också. Det innebär också att jag kommer få besök i morgon av Marisa på kaffe, och senare Jenny och Stelios på drinkar. Vilket i förlängningen alltså innebär att jag borde börja städa.

Igår blev jag medbjuden att åka och kolla på Pink på tisdag och jag blev jätteglad. Så på tisdag drar jag till sthlm och går på konsert, dricker vin har har det bara bra. Inte fel någonstans. Igår vad även Svempa och lillebror förbi och snickrade ihop vår fina säng. Och så fick jag veta att min mamma ger bort sin jättefina långkofta från Indiska till mig. Jag blir så glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback