Livet leker!

Idag känns livet riktigt bra även om hösten är ruskig och dum mot mig. Efter den här dieten kan jag se mig i spegeln och vara riktigt nöjd. Jag är en liten människa, men när jag dessutom är sådär knubbig ser jag ut som.... en boll. Jag ser ännu kortare ut och man vet inte vad som är upp och ner. Urk. Men nu kommer jag i mina kläder igen (förutom jeansen med tumstorl 26 (!!!!) men dem kommer jag nog aldrig i igen).
Förutom det så har det kännts lite skumt eftersom jag är van vid att vi hela tiden hittar på saker och åker till olika ställen. Men nu har vi haft en period på ett par månader då vi inte gjort nått speciellt och det har inte heller varit någonting planerat fram till jul, och jag har kännt mig som världens tråkigaste människa. Men snart är det fest här hemma, sen blir det pepparkaksbakning i början av dec. Däremellan ska vi försöka umgås med lite vänner, jag ska anstränga mig för att faktiskt se till att ta mig ner på stan och dricka kaffe, bjuda hem folk på en fika eller en drink, se till att blir bättre på att hälsa på och umgås med folk när jag är ledig.
Pengar har också varit jäkligt jobbigt ett tag, men även det börjar lösa sig. Jag har fått fler timmar på jobbet och eftersom vi inte har hittat på lika mycket saker att göra så har vi kunnat spara och nu är vi tillbaka igen på banan!
Jag har gjort min första laserbehandling på benen, så till sommaren kanske jag för första gången kan gå i kjol utan att behöva raka benen varenda jävla morgon (orka??).

Tillägg: Å så ska vi till skåne i slutet av december och bo på en ekologisk går och äta ett helt ekologiskt julbord ochjagskabaravräkaiminalltjagkommeråt!!!

Och!!! Jag har tatueringstid 17:de april och ska då göra klart min rygg. Jag fick en lördag, tack Stina, och det är en vecka som Thomas jobbar kväll på. Så det vi får göra är att vi åker efter att Thomas slutat jobbet på fredagkvällen och åka till Jönköping och övernatta där. Äta lite hotellfrukost på lördag morgon och sen direkt till Ystad och bli fin. *MYS!*
Allt ljusnar. Jag sa ju det! ;)

Kommentarer
Postat av: Oma

Du glömde det eeeekologiska julbordet juh ^_^

...mumma att se fram emot minsann!

2009-11-02 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback