Uppsatsseminarium

Sitter i skolan till sist. har blivit examinerad och godkänd, med förutsättning att jag fixar bland annat rubriker och lite annan formalia. Om jag dessutom utvecklar diskussionen kan ett VG vara på sin plats. Nåja. Huvudsaken för mig är att jag själv blir nöjd och kan stå för vad som kommer att publiceras på internet. Inte bryr jag mig om vad min examinator tycker, egentligen. Det är kul med ett VG, men hellre en G-uppsats som jag själv kan stå för än en VG-uppsats som innehåller en massa skit som jag själv inte vill ha där. Jag ska klippa och klistra så som jag själv vill och göra så att den blir snygg, uttrycksfull och intressant. Inte korrekt. Jag är inte så korrekt.
Sen är jag nu i valet och kvalet om jag ska fortsätta på fetisch/sadomasochism-spåret hela vägen (dvs även med min nästa, och sista, uppsats) eller om jag ska försöka göra något mer "seriöst" av det hela. Int eför att mina uppsatser inte är seriösa, för det är de verkligen. men de höjer ett och annat ögonbryn och kanske inte kommer impa på så jättemånga framtida arbetsgivare.
Kom på härom dagen att jag kommer vara beteendevetare med spetskompetens inom fetishism och teologi. Det du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback