Uppdatering av mitt liv

I fredags blev jag ju då full, mer full än vad som var planerat. Kom hem och satt mig vid datorn som ju alltid är en ypperligt  bra idé, så klart. Skrev lite arga mail till traderafolk som klagade på mig, och det är ju alltid en bra idé, så klart. Blev sentimental och tänkte på gamla tider och hamnade i långt MSN-samtal med mitt X, vilket ju alltid är en bra idé, så klart. Och saknade gamla vänner, vilket innebär att det var tur att de inte var online just då.
I lördags vaknade jag och önskade att jag vorde död, så klart.
Jag var bakfull hela dagen. Framåt kvällen kom vi på den brilianta idén att nu när jag äntligen börjat må bra igen så borde vi äta friterade räkor med sötsur sås. Jag blev jättedålig igen.
Till jobbet på söndag och försöka låtsas vara frisk. Det gick sådär.
Så fick jag frågan om jag kunde jobba idag, så det är vad jag har gjort. Smugit omkring på Carlforsska och tittat på små musikelever och dregglat bakom skåpen som en riktig snusktant. Haha, det är gott!
Har inte hört nått från de där dumma traderarna. Jag kanske är bättre når jag är lite aggressiv? Ska testa det igen sen nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback